31 Ağustos 2012 Cuma

Yengemi siktim


Yengemi siktim Adlı Hikayeyi okuyorsunuz…

Daha 20 yaşındaydım.. Yengem ve kızı bizim yan dairede komşu olarak otururlardı fakat acilen evden çıkmaları gerekince bizde kalmaya başladılar. Yengem 36-37 yaşlarında olmasına rağmen her insanın yatmak isteyeceği tipte bir kadındı.. Neyse.. Aradan 1 hafta geçmişti..

Ben odamda kuzeninde yer yatağında yatıyordu. Yengem ise salonda tek yatmaktaydı… Babamın artık geç vakitlere kadar oturuşu dikkatimi çekmeye başlamıştı ne olur ne olmaz die. Bir akşam gizlice bakacaktım. Annem erkenden yatar ve derin uyur. Yani ortam müsaitti saat 12de ben aralarından ayrıldım ikisi baş başa kalmışlardı saat 02:00 iken kontrol temek amacıyla içeri girdim. Gördüklerim gerçekti yengem babamın yarrağını vakum gibi yalıyordu.. Allahtan beni görmemişlerdi yoksa ne yapardım bir müddet izledikten sonra yatağıma gidip masturbasyaon yapmaya başladım..

Ertesi sabah hiç bir şeyi bozuntuya vermedim ama babamın böyle yapmasını da anlayamıyordum.. Yengem annemle çok sıkı fıkıdır aslında. Ev işlerini beraber yapmaya başladılar annem yengeme ince ve kısa kırmızı bir gecelik vermişti. Havada sıcak olduğundan yengem iç çamaşıra giymemişti.. Öğlen saatlerinde evde kimse yoktu. Ben koltukta TV seyrediyordum. Ev işleri yengeme kalmıştı bir ara gözüm yengeme takıldı. Toz alırken eğilip kalkıyordu eğilirken göğüsleri ortadaydı. Aman tanrım neydi onlar çok alımlı bir göğüsleri vardı. Bende boş dururmuyum hemen odama gidip asılmaya başladım yengemde bu durumdan şüphelenmiş seks hikayeleri olmalı ki arkamdan gelip her şeyi gördü yüzümü çevirdiğim anda şok oldu öylece bana bakıyordu. Sonra içeri doğru hızlıca giderken bunu anneme anlatacağını düşündüm. Ee benimde kendime göre bir konumum vardı evde. Yengemin kolundan tuttum.


Ağzını kapattım çırpınmaya başladı taki ağzımdan çıkan dün akşam babamla ne yaptığınızı biliyorum diyene kadar. Elimi çektim çok cesaretlenmiştim. Direk dudaklarına yumuldum. Sağ elimle ise geceliği altından elimi sıyırarak götünü okşuyordum artık oda bana karşılık veriyordum. Bir sürü öpüştükten sonra boyunu öpmeye başladım ve sonra aşağıya inerek geceliğin üstünde memelerini yalıyordum. Uçları dimdik olmuştu sonra askılarını indirdim.. O göğüsler avucumun içindeydi. Uçlarını yalamaya hatta ısırmaya başladım çünkü bir kadının en çok değer verdiğim yeri göğüsleriydi.. Hemen yatak odasına geçtik. Artık sıra ondaydı yarrağımı yalamasını istedim ilk başta itiraz etsede sonra akşamkinden olsun deyince yalamaya başladı süperdi çok profesyoneldi. Birkaç dakika sonra yatağın üzerine çıkı domaldı ve geceliğini kaldırıp sex hikayeleri o koca götüne sokmaya başladım. Yengem inlemeye başlamış hatta çığlık atıyordu. Sonra ters çevirip amını yalamaya başladım daha fazla geçmeden sik beni diye bağırıyordu sikmeye başladım tabiki müthiş bir histi.. İçine boşalmıştım en sonunda ve sonunda bu aramızda kalırsa daha sonra benim olabileğimi söyledi bede bu sırları yıllarca sakladım tabikide karşılığını aldım  tabi..

13 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil
  2. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  3. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  6. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 tel 24 seksi doymiyan bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli gizlilik önemli tel 05537753404 seksde sinir yok van ağır seksi doymiyan bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  7. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL..

    YanıtlaSil
  8. Mrb bayanlar arayın özel açık deli gibi sevişelim gizliden ara kapat REALDE UYAR 7/24 musaitim çekinme ara 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  9. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  10. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  11. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim asla pisman olmazsiniz yas ve sehir farketmez kilolu olanlar aramasin sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  12. MRB TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK
    ANKARALIYIM

    YanıtlaSil