31 Ağustos 2012 Cuma

Arkadaşımı kocamla sikişirken yakaladım



Merhaba Sex Hikayeleri okuyucuları,Ben Neşe. Kocam Ayhan ve Ben 27 yaşındayız. Biz 2 yıldır evliyiz. Kocam seks konusunda çok aşırıdır ve çoğu zaman ben ona yetmediğim için mastürbasyon yapar. Benim iş yerindeki arkadaşım Filiz de çok çekici ve sempatik bir kızdır. Filiz daha 19 yaşında. Filiz kocama yakın davrandığı için kocamın çok ilgisini çekiyordu. Eminim kocam mastürbasyon yaparken Filiz’i hayalliyordu.

Kocam bir gün dedi ki, ‘Bak canım sen bana yetmiyorsun biliyorsun. Sizin iş yerindeki Filiz de azgın birine benziyor. Hem de Bende gözü var. En iyisi Filiz’i aramıza alalım. Hem Ben amcığa doyayım, hem de Filiz senden habersiz bana sarkmasın’. Ben şaşırmıştım ama dedikleri çok mantıklıydı. Ama Filiz kabul eder mi, dedim. Canım, sen bir teklif et. Nasıl olsa canı yarak istiyor bes belli dedi.

Ben birkaç gün sonra iş çıkışı Filiz’e ‘seninle grup seks yapmak istiyoruz’ dedim. Filiz beni terslemedi, bilakis bir anda gözleri parladı. Anlaşılan gerçekten Ayhan’ın yarağını çok istiyordu. Akşam saat 06’da Filiz bize geldi. Hemen masayı donattık. Birazdan Ayhan da geldi ve başladık hem yemeye hem de sohbet etmeye. Kocam gözlerini Filiz ‘den alamıyordu. Sanki ben yanında yokmuşum gibi Filiz ‘e baygın baygın bakıyordu. Filiz ‘in vücudu da çok güzeldi hani.

Aradan 1 saat geçmişti. Artık hepimiz sabırsızlanmaya başlamıştık. Konu dönüp dolaşıp sekse gelmişti. Kocam Filiz ‘e ‘memelerin çok güzel’ dedi. Filiz de hemen memelerini fora etti. ‘‘İstersen dokunabilirsin’’dedi. Kocam durur mu, hemen Filiz‘in memelerine yumuldu. Ama ne yumulma. Resmen iki memesinin arasında kaybolmuştu. Ben de kocamın pantolonunu çıkardım ve muhteşem sikini okşamaya başladım. Sonra da ağzıma aldım.. Artık yalıyor, ağzıma sokuyordum kocamın sikini… Bundan cesaret alan Filiz iyice açıldı. Çırılçıplak kaldı hemencecik. Filiz’in Ayhan’ın yarağını bu kadar çok istediğini doğrusu ikimiz de tahmin edememiştik. Ben kocamın sikini tamamen Filiz’e bıraktım ve Filiz’in amını yalamaya başladım. evli çift sex hikayeleri Filiz’den zevk sesleri gelmeye başlamıştı.

Filiz’in amı iyice ıslanınca kocama gel sok sikini bu çıtır amcığa dedim. O da hiç durur mu. Hemen sikini Filiz’in amına kökledi. Sokmasıyla Filiz’den derin bir oooohhhh sesi geldi. Filiz uzun zamandır yarak yemiyordu anlaşılan. Çok da özlemiş canım arkadaşım. Kocam sokup sokup çıkarıyordu sikini Filiz’in amına. Filiz’in ağzına da benim amımı verdim. Filiz hem am yalıyordu hem de amını siktiriyordu. Bu Filiz’in çok hoşuna gitmişti. Çıldırmış gibiydi. İniltileri tüm evi kaplamıştı.

Şöyle bir baktım da, kocam da uzun zamandır hiç bu kadar keyifli görünmüyordu. Ne de olsa Benden 8 yaş küçük, az sikilmiş, ateşli, çıtır bir amcığı sikiyordu. Kocam Filiz’in amına bayılmıştı. Adeta 2 yılın acısını çıkarıyordu. Derken Ayhan Filiz’in bacaklarını omzuna aldı. Adeta azgın bir boğa gibi sikiyordu Filiz’i. Sikinin hepsini Filiz’in amına sokup sokup çıkarıyordu. O kocaman yarak Filiz’in amında bir görünüyor bir kayboluyordu. Filiz de adeta bulutların üzerinde uçar gibi zevkten dört köşe amcığımı yalıyordu.

Kocam Filiz’e her köklediğinde Filiz de benim amıma tecavüz hikayeleri yapışıyordu. Sonunda kocam Filiz’e öyle bir kökledi ki nerdeyse Filiz’in kafası duvara vuruyordu. Bu son yüklenişin ardından kocam Filiz’in amına tüm döllerini boşalttı.

Bu sikiş üçümüzü de yormuştu. Birer sigara yaktık. Biraz dinlendikten sonra kaldığımız yerden sikişe devam ettik. O gece kocam Filiz’i yarağa iyice doyurdu. Tabi ki kocam da amcığa doydu. Hala kocam doymadığı zaman Filiz’i çağırıyoruz ve kocam iyice bir sikiyor Filiz’i…

21 yorum:

  1. ankaradan cem evli dul yalnız bayanlar arayabilirsiniz numaram özele açıktır 05066384626

    YanıtlaSil
  2. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  3. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  4. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  6. Slm dullar dul bayanlar 24 santim kalınlık 9 santim genişlik 1 saatte 8 posta garanti inanmayan mesaj atar ayrıca masörüm 0537 456 46 24

    YanıtlaSil
  7. Slm tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 0537 967 77 07

    YanıtlaSil
  8. Slm tanışmak isteyen bayanlar evli çiftler arayın tanışalım 0537 967 77 07

    YanıtlaSil
  9. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok resimler hepsi bana ayit orjinal lütfen internet aldığın her insana inanmayın yalancı üçkağıtçı cok sadece durut kendini bilen seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum van ağır seksi doymiyan evli mutsuz dul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404

    YanıtlaSil
  10. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten hoşlanan, ara sıra benim kontrolümde mfm ( 2 erkek ) ve cuckold ilişkiler yaşamak isteyen bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin. skype dent343

    YanıtlaSil
  15. Selam ben istanbuldan tamer yas 29 kilo 77 boy 180 esmer yakisikli oldugum solenir gizlilik cercevesinde karsilikli mutlu olmak isteyen bayanlar arayabilir.
    05387276773

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olgun bayan arkadaş arıyorum çift olabilir 5383219y682 sırdaş dost gizliankara

      Sil
  16. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

    YanıtlaSil
  17. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

    YanıtlaSil
  18. MRB TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK
    ANKARALIYIM

    YanıtlaSil
  19. Mrb ben koray antep mersin adana maraş hatay osmaniye çevrelerinden her yaştan bayanlar arayın tanışalım 0543 303 96 93

    YanıtlaSil