31 Ağustos 2012 Cuma

Baldızımla guzel ateşli bir gece yaşadık



Baldızım güzel götlü seksi bir afet.her zaman arzulamışımdır onu..ama kendısı kapalı oldugu için yaklaşmaya korktum bır zaman..esınden şikayet eder dururdu.bu yaz eşim çocuklar ve baldızı alıp tatıle götürdüm.tatılde daha cok yaklaştık bırbırımıze..esım yokken sırtıma güneş kremı sürdü.ben daha çok zevklendım bende kendıne sürecektım ama hasemalı oldugu için olmadı..sonra otelde odamıza asansörle çıkarken götü sikimin önüne geldı..benım sık hemen kalktı..sıkım götündeydı baktım ses çıkarmıyor.ertesı gün esım çocuklarla denıze gıttı..baldızım odasındaydı..

bıraz yandıgı için gıtmedı o gün..ben odamda yatıyordum çırılçıplak kapıyıda kıtlememıştım uyuya kalmışım..derken bırı sıkımı agzına almış yalıyor…gözlerime ınanamadım baldızım..napıyorsun sen dedım baldızım yaragımı yaladı ..dayanamıyorum sik beni artık dedi..meger o da beni arzuluyormuş.devam et o zaman dedım ..sonra çırılçıplak soydum onu..amcıgını her yalayışımda suyu akıyordu..ılk kez sen yalıyorsun benı dedı..her yeri titriyordu..sonra sıkımı amına soktum soktum çıkardım…dehşet bışeydı..sıra götüne geldı..olmaz yapamam dedı…korkuyorum dedı..merak etme acıtmıcam dedım vazelın sürdüm ve yavaşca gırdım götüne baldızımı siktim artık seksi baldızım benımdi..fırsat buldukça sevişiyoruz..

26 yorum:

  1. Slm karısını siktirip zevk Alan beyler azgin bayanlar evli dul genckizlar ben sikiciniz atakan 19 santim ve kalın sikimle bekliyurum 05439282641

    YanıtlaSil
  2. Ben tolga yaragim büyüktür azgın seks düşkünü bayanlar saatlerce seks yapmak isteyen bayanlar dul bayanlar evli çiftler ciddi olan bayanlar hadi arayın bekliyorum jigolonuz olurum memnun kalirsiniz hadi arayın bekliyorum 0539 874 15 80

    YanıtlaSil
  3. slm yarak diye inleyen liseli kizlar konya ve ispartali turbanli bayanlar evli ciftler karisinin sikilmesinden zevk alan beyler 22cm kalin sikliyim 05377351709

    YanıtlaSil
  4. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
  5. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil
  6. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

    YanıtlaSil
  7. amı cayır caayır yarak isteyen bayanlar ara sikişe başlayan evli çiftler ara hadi 0537 272 62 90 bu yyarak benim şakkıdı şakkıdı löpür löpür sikilmenin tadına varmak istiyorsan beni bul ateşli olsun bağırta bağırta off bebeğim çaktıkça ah

    YanıtlaSil
  8. amı cayır caayır yarak isteyen bayanlar ara sikişe başlayan evli çiftler ara hadi 0537 272 62 90 bu yyarak benim şakkıdı şakkıdı löpür löpür sikilmenin tadına varmak istiyorsan beni bul ateşli olsun bağırta bağırta off bebeğim çaktıkça ah

    YanıtlaSil
  9. Selam 43 yasinda bekar erkeğim seyehat sorunum yok ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  11. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  12. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını baldızını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  13. MERABA CİLGİN DOYUMSUZ AZGİN SAPİK FASE ORUSPU RUHLU KİZLAR BEN KENAN İST. MECİDİYEKOY DE KALİYORUM REAL DE GORUSMEK İSTEYEN CİLGİN KİZLAR HANİMLAR SİCACİK SOHBET ETMEK İSTEYEN KARİSİNA KOCA ARAYAN LAR YAS 33 BOY 170 KİLOM 60 ALET 20 ARAYİN TANİSALİM BULUSALİM KAYNASALİM NOTTTTT TOPLAR GAYLAR PASİFLER ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN HATUNLAR EEEE DE HADİ ARAYİN MESAJ ATİNNNN 5423676203 MERABA CİLGİN DOYUMSUZ AZGİN SAPİK FASE ORUSPU RUHLU KİZLAR BEN KENAN İST. MECİDİYEKOY DE KALİYORUM REAL DE GORUSMEK İSTEYEN CİLGİN KİZLAR HANİMLAR SİCACİK SOHBET ETMEK İSTEYEN KARİSİNA KOCA ARAYAN LAR YAS 33 BOY 170 KİLOM 60 ALET 20 ARAYİN TANİSALİM BULUSALİM KAYNASALİM NOTTTTT TOPLAR GAYLAR PASİFLER ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN HATUNLAR EEEE DE HADİ ARAYİN MESAJ ATİNNNN 5423676203 HEYYYY KİZLAR HADİ GÖRÜNTÜLÜ SEXE NE DERSİNİZ YUZ GORUNMEDEN YARAK AMMA KARSİ OKSANSİN HADİ ARAYİN SİKİSELİM 5423676203

    YanıtlaSil
  14. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  15. Slm azgın doyumsuz evli dul gençkızlar karısını siktirip zevk alan beyler ben sikiciniz serkan 19 santim ve kalın sikimle sizleri beklerim 05534998625

    YanıtlaSil
  16. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 dürüstlük ve güven cok önemli lütfen eşinde seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 van ağır seksi doymiyan evli mutsuz bayanlar arasn ben Ayaz tel 05537753404

    YanıtlaSil
  17. mrb ben istanbuldan hakan 0536 413 10 29 yaş32 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlı oldukça yakışıklı ve bekarım zevk fantazi ve heyecan seven reel seksle gerçek mutluluğu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli bayanlar ve 3cü arayan çiftler arayabilir tek erkekler aramasın

    YanıtlaSil
  18. Selam ben istanbuldan tamer yas 29 kilo 77 boy 180 esmer yakisikli oldugum solenir gizlilik cercevesinde karsilikli mutlu olmak isteyen bayanlar arayabilir.
    05387276773

    YanıtlaSil
  19. Mrb bayanlar arayın özel açık deli gibi sevişelim gizliden ara kapat REALDE UYAR 7/24 musaitim çekinme ara 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  20. MERHABA BEN BUĞRA ( Erkek ) 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  21. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  22. Merhaba AZGIN BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    GİZLİYE ACIK
    0545 571 52 00
    ANKWRALIYIM REALDE UYAR ARABA VAR
    MADDİ DESTEK VERIRIM 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  23. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim asla pisman olmazsiniz yas ve sehir farketmez kilolu olanlar aramasin sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  24. MRB TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK
    ANKARALIYIM

    YanıtlaSil
  25. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil