30 Ağustos 2012 Perşembe

Teyzemin kızına tecavuz ettim



Merhaba ben ali size bir hikaye anlatacağım tamamen gerçektir olay istanbulda geçiyor
Ben ozamanlar çok iyi hatılarım 18 yaşındaydım teyzemin kızı 19 yaşında idi ben hep teyzemlere kalmaya giderdim bir gün sabah kalktım 12 de teyzemlere gidiyim dedim gittim teyzemin kızı gamze daha yeni kalkmıştı gamze 1.70 boylarında yeşil gözlü dik götlü sarışın bir kızdı gamzenin göğüsleri yeni yeni çıkıyordu o dik göğüslerini gördükçe beynim sik sik diyordu sanki neyse bu kalktı ben bi duş alıyim dedi girdi duşa ben gamzenin çıkmasını bekliyordum gamzenin annesi gamze kızım kahvaltını koydum dedi ben çarşıya çıkıyorum dedi gamze tamam anne dedi artık sevinçden kuduruyordum

annesi çıktı ve gamze bir süre sonra duşdan çıktı ve ali abi nasılsın dedi bende iyi sen sex hikayeleri dedim iyidedi bu kahvaltısını yapdı ve bigisayar oynamaya gitdi bende bu fırsatı fırsat bilip gittim bilgisayar oynadığı odaya kapıyı kapattım ve oturdum yanına sandalyenin arkasından elimi o sexi götüne doğru götürdüm ve sen ne yapıyorsun ali abi dedi bende seni istiyorum dedim ve o olmaz demeye kalmadı o kırmızı dudaklarına yüklendim o kadar güzel bir duygu ki sonra apar topar üzerindeki askılı atleti çıkardım ve altındaki eşortmanıda çıkardım ve bilgisayar masasının üstünde krem vardı onu amına sürdüm ve yarramı sokmaya çalışıyordum o kadar küçük amı vardıki girmiyodu sonra birdaha birdaha ve lak diye girdi ağır ağır sokup çıkartıyordum ve hızlandım gamze çığlıklar atıyordu gamze ilklerde ali abi yapma diyordu sonra kendini saldı o gün gamzeyle öyle bir sikştikki sonra duşa gidik gamzeyi ordada yaptım ve çıktık duştan sonra annesi geldi bundan sonra hep gamzeyle yengemi siktim annesi çarşıya gittimi sikişiyoruz.

15 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce ilk 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist 05373071055 dan bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. İST MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM GİZLİLİGE ONEM VEREN BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN

      Sil
  2. teşli BAYANLAR Ben kaan 0.5.3.8.5.8.1.5.6.2.9.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız sırdasınız , ÇİFTELERE 3.OLURUM sms watsap carı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA BEN İSTANBUL DAN SEMIH SEKSI ÇOK SEVERIM BENİM GIBI SEKSI SEVEN NE ISTEDIĞINI BILEN BAYANLARDA CAGRI VATSAP VE SMS ATABILIRSINIZ 0532.450.66.16 BÜYÜK VE KALIN SEVENLER

      Sil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
  4. MERABA CİLGİN DOYUMSUZ AZGİN SAPİK FASE ORUSPU RUHLU KİZLAR BEN KENAN İST. MECİDİYEKOY DE KALİYORUM REAL DE GORUSMEK İSTEYEN CİLGİN KİZLAR HANİMLAR SİCACİK SOHBET ETMEK İSTEYEN KARİSİNA KOCA ARAYAN LAR YAS 33 BOY 170 KİLOM 60 ALET 20 ARAYİN TANİSALİM BULUSALİM KAYNASALİM NOTTTTT TOPLAR GAYLAR PASİFLER ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN HATUNLAR EEEE DE HADİ ARAYİN MESAJ ATİNNNN 5423676203 MERABA CİLGİN DOYUMSUZ AZGİN SAPİK FASE ORUSPU RUHLU KİZLAR BEN KENAN İST. MECİDİYEKOY DE KALİYORUM REAL DE GORUSMEK İSTEYEN CİLGİN KİZLAR HANİMLAR SİCACİK SOHBET ETMEK İSTEYEN KARİSİNA KOCA ARAYAN LAR YAS 33 BOY 170 KİLOM 60 ALET 20 ARAYİN TANİSALİM BULUSALİM KAYNASALİM NOTTTTT TOPLAR GAYLAR PASİFLER ARAMASİN SADECE NE İSTEDİGİNİ BİLEN HATUNLAR EEEE DE HADİ ARAYİN MESAJ ATİNNNN 5423676203 HEYYYY KİZLAR HADİ GÖRÜNTÜLÜ SEXE NE DERSİNİZ YUZ GORUNMEDEN YARAK AMMA KARSİ OKSANSİN HADİ ARAYİN SİKİSELİM 5423676203

    YanıtlaSil
  5. Slm ben Ayaz yas30 Penis 20 santim Deyerli bayanlar herşeyi seksi deyil dürüstlük ve gizlilik gerçek ben gerçekten seksi doymam seksi doymiyan bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum cok gec bosaniyorum Eskişehir Gebze izmit bozuk bilecik ankara istanbul evli mutsuz dul gerçek bayanlar bekliyorum tel 05537753404 yas30 boy 175 kilo 70 seksi seven evli bayan evli çiftler arasn tel05537753404 seksde sinir yok büyük yarak seven inlete inlete boşalma isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 eşni siktrmek isteyen zevk alan erkek amini yalatmak isteyen bayanlar arasn tel 05537753404 van ağır seksi doymiyan evli mutsuz bayanlar arasn am yalamayi cok seviyorum ben seksi doymiyan

    YanıtlaSil
  6. Çılgın doyumsuz İstanbul da askerlik yapıyor seksi seven arzulayan ben volkan gibi patlayan arayin 0 543627 3031

    YanıtlaSil
  7. Çılgın doyumsuz İstanbul da askerlik yapıyor seksi seven arzulayan ben volkan gibi patlayan arayin 0 543627 3031

    YanıtlaSil
  8. GİZLİLİGE ÖNEM VEREN AZGIN DUL BAKIMLI KULTURLU NE İSTEDIGINI BİLEN CILGIN KIZLAR MUTAVAZİ HNMLAR SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI FANTAZİ DÜŞKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER 24 SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTILI UYGULAMALI OLARAK SIKISLERIMIZ TARIHE UCRETLİ OLARAK GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  9. Selam merhaba çılgınlar gibi sevişip s******* isteyen a**** g*****deliği ne kadar yalatmak isteyen mutsuz bayanlar arasın görüşelim 0536 734 18 80

    YanıtlaSil
  10. Selam ben tamer yas 29 kilo 77 boy 180 esmer yakisikli oldugum solenir gizlilik cercevesinde karsilikli mutlu olmak isteyen bayanlar arayabilir.
    05387276773

    YanıtlaSil
  11. Slm 33 yasinda tek erkegim bayanlara koca evli ciftlere 3. oluyorum tecrubeliyim asla pisman olmazsiniz yas ve sehir farketmez kilolu olanlar aramasin sadece bayanlar arasin erkeklere kesinlikle cevap vermem 05432764846

    YanıtlaSil
  12. MRB TATLI BAYANLAR ARAYIN COSALIM
    0545 571 52 00 ÖZEL ACIK
    ANKARALIYIM

    YanıtlaSil